maandag 28 april 2014

Dag 26, San Diego, dan weer richting LA!

Hallo allemaal,

Natuurlijk eerst felicitatie's voor onze dochter Shannon die vandaag 22 is geworden! Van harte meid!

Vandaag blijven we in SD, in ieder geval de morgen en begin van de middag. We willen de Midway bezoeken, een zgn. aircraft carrier die hier als museum ligt. In 2011 wilden we dat ook al in San Franscisco waar de USS Hornet ligt. Dat lukte toen niet qua tijd, dus gaan we dat nu inhalen. We zijn toch hier ;)

Eerst het uitzicht vanaf de 22e etage van het hotel:


Een korte rit van enkele mijlen brengt ons bij de Midway. De parkeerplaats heeft maar 300 plekken, maar we zijn vroeg en er is nog plek zat. Snel een kaartje kopen!:


En naar binnen:


Ik heb veel foto's genomen maar laat er enkele zien. Eerst het hangardek dat gigantisch is:


En het vliegdek; dat is nog groter en heeft een collectie vliegtuigen en helikopters opgesteld staan voor permanente expositie. Erg mooi:


Layla vermaakt zich opperbest en probeert alles uit wat er uit te proberen valt:


Zelfs in enkele cockpits wil ze in:




Een jong pilootje in de dop? Wie zal het zeggen....... ze heeft zich prima vermaakt, en wij ook. 
Na een hapje eten:


 En ruim 4 uur rondlopen zijn we richting Corona gereden waar we een hotel/motelkamer hebben:


Morgen weer meer, we naderen het einde van de vakantie!

1 opmerking:

  1. hey paps mams en layla
    bedankt voor jullie leuke felicitatie's op fb en hier op de blog dankjewel
    heb eeb super leuke verjaardag gehad bij de ouders van erik. .. sameb met remko jeroen en de oma van erik was er ook bij ;)

    met natuurlijk leuke cadotjes
    heb van erik 2 vvvbonnen gekregen van 15 euro
    en van de ouders van erik jeroen en remko heb ik aan 30 euro vvvbonnen gekregen en van eriks oma 10 euro aan geld
    dus was supper

    en leuke fotos van layla ik dat vliegtuig
    mischien word zij later wel pilootje ;)

    nou geeft layla een hele dikke kus en knuffel van mij en zeg maar dat ik dr mis

    verheug me er nu al op dat jullie bijna terug komen hoopelijk hebben jullie nog een paar leuke dagen met mooi weer

    groetjes van mij en van erik

    BeantwoordenVerwijderen