zondag 10 april 2016

Dag 21; van Visalia naar Stockton

Hallo allemaal,,

Vandaag geen spectaculaire dag, eigenlijk niet meer als een verplaatsings rit:


Zo rond half 11 vertrokken vanmorgen. Eerst nog even getankt hier in Goshen (Visalia). De prijs vooraf op Gasbuddy.com uitgezocht. Ik ga tanken, zie de prijs niet na keuze (je kunt hier op de pomp meestal tussen 3 soorten kiezen; 87/89/91) en denk dat het display kapot is. Reken af, kijk later in de camper op de bon en jawel hoor, ik ben genaaid..... de Mexicaanse dame die zo vriendelijk lachte toen ik afrekende heeft mij de duurste soort laten betalen terwijl ik de goedkoopste kies (altijd zo). Is de eerste keer in 3 vakantie's dat me dit gebeurd. Weer wat geleerd maar ik heb wel 7 keer "kut-mexicaan" geroepen toen we alweer uitgebreid op weg waren.

(Probleem is dat je als buitenlander niet aan de pomp kunt betalen omdat je een 5-cijferige zipcode (postcode) moet invullen en dat hebben onze creditcards niet. De pomphouder schakelt dan je pomp vrij en meestal moet je daarbij je ID of creditcard achterlaten)

We gaan op weg en de rit zal voornamelijk over snelweg zijn:


Ze vermaakt zich wederom uitstekend:


Nope, geen Mariposa of Yosimite, daar gaan we niet heen:


Tussendoor doen we nog een Walmart aan en doen nog wat kleine inkopen. Wanda koopt een paar lekker zittende schoenen, kost echt geen drol hier en kwaliteit lijkt gewoon goed.

Het weer betrekt nog wel een keer en wat regen is ons deel:


Achter Stockton ontwaar ik het bord van de KOA, de Garmin geeft het netjes aan en..... ik rij eraan voorbij...... gelukkig kan ik omkeren en zo arriveren we vroeg in de middag op de campground:


Met een prachtige watertoren:


Ik ga nog even met Layla naar de speeltuin die vlakbij zit en later net voor net eten spelen we nog even in de camper:


Er zit een mooie trampoline-achtig springkussen bij de campground en daar gaan we na het eten heen. Niet zo moeilijk want dat zit lekker allemaal tegenover ons kampeerveld.

Als compensatie voor de saaie dag onze Layla in action. Heerlijk kind:










Ze geniet met volle teugen en het zweet staat dik op haar voorhoofd!

 Nog even samen met oma:



En plank-opa..... als je ouder wordt is dit toch even wennen. Bijna eng:


Zo'n sport-stand op je spiegelreflex laat je toch leuke foto's maken. Als laatste een knaap op de campground die laat zien hoe het echt moet:


Gaat mij niet meer lukken........ Laters!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten