woensdag 6 juli 2011

5 Juli 2011

Hallo luitjes,

Daar zijn we weer. Gisteravond aangekomen op de KOA in Barstow. Die is zeker de moeite waard om naar toe te gaan. Leuk, mooie plekken en een fantastische " wijdte"  om je heen. het was alleen laat toen we hier aankwamen, en met het koken wilden de Amerikaanse aardappels niet zo best garen.... dus, laat aan het eten. Toen we daarna wilden intenetten lukte dat eerst niet, en toen ik een nieuwe code kreeg voor het wifi netwerk liep deze eerst goed maar later dus helemaal niet meer. Helaas. Doen we snel een verslagje in de morgen van de 6e.

Nog wat foto's; zo werden we opgehaald, met een echte limousine!:


Daarna gauw de camper opgehaald en gaan rijden. Het ging allemaal redelijk snel maar uiteraard ging er toch iets mis. Wat zal ik na de trip nog wel melden.... Daarna snel achter het stuur om wat voedsel en andere nuttige zaken aan te schaffen:


Het eerste stuk zo gedaan, met Wanda als tomtom. Ik had Ovi op een nokia telefoon gezet maar die had voor de eerste aanmelding al 173 kb nodig... en da's te duur! Snel dus naar de Walmart om daar een TomTom Xl 335 se aan te schaaffen. 100 dollar, da's 70 euro. Gaat toch, nietwaar? geen spijt van, want LA blijkt tegen het eind van de middag wel een gekkenhuis. Voordat ik er uit ben heb ik de bak al bijna 3 keer in elkaar zitten.... maar goed, alles went en na een uurtje rijden went het al aardig. het is een vrij nieuwe camper met 3700 mijl op de klok. Echter is het sturen van zo een Amerikaan niet geweldig en lijkt het er meer op dat er een stel ski's onder zitten. Ik corrigeer en blijf aan het corrigeren. ook het feit dat de wegen hier hondsslecht zijn speelt natuurlijk ook mee:



De eerste tankbeurt. Ach, die prijzen zullen wel gaan wennen. Oh ja, ik heb hem vol gegooid, maar hij was halfvol....:


En op weg naar onze eindbestemming waar we rond 7 uur aankomen. Later zal ik nog wat foto's plaatsen. Nu gaan we rijden!:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten