dinsdag 22 maart 2016

Dag 2; van Middlebury naar Bluffton

Hallo luitjes,

Zo, we staan. Het was best een drukke dag. De nacht in het hotel was toch wat onrustig. Gisteravond lekker gegeten in de sport bar die naast het Best Western zit. De avond heeft daarna niet lang geduurd want kort nadat Layla lekker in bed lag zaten wij ook al te knikkebollen voor de tv. Met als resultaat dat we kwart over 8 in ons nest lagen...... zal de jetlag zijn.

Vanmorgen was ik om 5 uur echt door de slaap heen na het vanaf 12 uur elk uur gezien te hebben. Opgestaan en gedoucht, daarna Layla wakker gemaakt die dat niet echt leuk vond. Maar het was ook vroeg, net voor 6. Het ontbijt was in het naastgelegen restaurant en zeker goed te noemen. Na nog wat fruit en een donut gekaapt te hebben zijn we teruggelopen naar het hotel en onze koffers opgehaald. Uitgecheckt, de bus stond al klaar en zo rond 8 uur was iedereen zover en vertrokken we uit Chicago.

Over de highways richting Middlebury. Onderweg lekker gekletst mat mijn achterbuurman die voor het eerst in de States was. We zaten aardig voorin dus een prima uitzicht:

Bij de fabriek aangekomen stond alles al klaar. Ingedeeld in groepen had een ieder dan ook al snel zijn camper gevonden. Die van ons stond mooi op de hoek:

Zoals 2 jaar geleden stond ook nu de "tuin" weer vol met kale onderstellen:

De andere rij. Dit jaar opvallend veel grote 31 ft'ers::

De kleine meid heeft er al zin in:

De route voor vandaag:

Na alles gecontroleerd te hebben rond 12 uur weggereden. Wanda heeft me daar even bij gefotografeerd:

Moest nog wel even een ophangbeugel voor de Garmin er bij halen want die waren ze vergeten. Snel gefixt door Road Bear! Layla vond 't allemaal best:

En natuurlijk al heel snel hetzelfde beeld als in 2014; Amish voertuigen:

De route voerde eerst naar Goshen over Indiana's mooie (slechte) wegen:

Daar de Wallmart ingedoken en de voorraad ingeslagen. Plus natuurlijk een kinderstoel voor Layla. Toevallig weer dezelfde als in 201 alleen 5 dollar duurder en met een nieuw design bekleding.

Na 2,5 uur dan ook snel op weg naar Bluffon/Fort Wayne. u ziet, de meester is weer helemaal in zijn element:

En Layla ook. Voor de duidelijkheid; dat is een aardbei in haar mond:

Indiana is veel landbouw en dat zie je. Grote schuren, silo's en kneuterige dorpjes:

Ze geniet:

Ik ook.........:

Het is mooi hier en we genieten. Rust:

Een 40 mijl voor Bluffton stuurde de Garmin ons nog een stuk de highway 33 naar het Zuiden op:

Om daar zo tegen eind van de middag bij de KOA aan te komen:

Daar aangekomen blijkt de campingbaas niet aanwezig te zijn. Dus net al enkele anderen uit dezelfde groep van vandaag een plek gezocht en ons geïnstalleerd. Snel wat te eten gemaakt want het was al rond 7. Na het eten even lekker in de speeltuin geweest met Layla en die kon daar even haar ei kwijt na de lange dag.

De camper is vrijwel identiek aan '14. Wel zijn er wat kleine dingen veranderd zoals een plankje naast het grote bed, een laadstation met contactdozen en jawel; USB poorten! Handig en helemaal top. RB luistert toch wel goed naar zijn klanten en voert met regelmaat dit soort veranderingen door. Prima toch?

De eerste rijdag zit er alweer op. Morgen gaat het richting Zuiden naar Louisville en doen we onderweg in Noblesville het Indiana transport museum aan. U raad het al; een mooie collectie Amerikaanse treinen heeft men daar. Het ligt op de route en och, waarom niet? We waren toch al hier ;)