maandag 19 september 2011

September 2011

Hoi luitjes,

Even kijkend op ons blog schrik ik vandaag van de bezoekersaantallen.... 4306. Hadden we niet verwacht en is toch wel erg leuk om te zien. Zo dragen we misschien ook na onze vakantie nog een beetje bij aan het USA gevoel van anderen die of al geweest zijn of nog willen gaan.

Na 1,5 maand kriebelt het nog steeds. Ofschoon we allang weer in de normale sleur zitten van schoolgaande kids en als extra taak oppas oma en opa zijn geworden is al wel het idee ontstaan om zeker nog een keer terug te willen. Telkens als je de foto's terugziet of de filmpjes denk je; was ik er nog maar. Werkelijk geweldig was het, maar veel te kort.

We zijn bezig om een fotoboek te fabriceren maar dat valt nog niet mee. Ook door al die andere zaken komen we daar niet goed aan toe. Aankomende week heb ik weer wat vrije dagen en moet ik de foto's maar eens definitief uit gaan zoeken om te zien welke in het boek gaan en welke niet. Een aantal filmpjes heb ik al op Youtube staan maar die zijn eigenlijk allemaal treingerelateerd. Wel heb ik nog een minuut of 10 van de rit langs de kust, die wil ik wel graag daar op hebben om een idee te geven hoe mooi dat is om te rijden. Voor de link kijk hiernaast in de linklijst.

Oh ja, bijna vergeten... Zoals vermeld in het eindverslag hadden we onze "klacht" over de dingetjes die bij Air Berlin verkeerd waren gegaan bij het reisbureau neergelegd. Groot was onze verbazing om te horen dat we toch nog 100 euro retour kregen in de vorm van tegoedbon die 2 jaar geldig is. Hadden ze niet hoeven doen en getuigd van een prima after-service. Gaan we zeker gebruik van maken!

Dank voor de nog steeds aanwezige belangstelling!

Grtz, Ronald, Wanda, Shannon, Kilian en Layla Halma.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten